Pages

“Milli gururumuz” sloganıyla tanıtılan yerli spor otomobil: 3GEN


“Milli gururumuz” sloganıyla tanıtılan yerli spor otomobil: 3GEN
3GEN isimli bu otomobil, Serdar Sapmaz isimli genç ve idealist bir girişimcinin hayali. Basın bültenlerinden tanıtım filmlerine, Facebook sayfası ve Youtube kanalı yönetimine kadar projenin varlık gösterdiği tüm kanalları tek başına veya çok küçük bir kadro ile idame ettirdiği anlaşılıyor. Bu azmi takdir etmemek mümkün değil. Eğer yanlış anlamadıysam şimdiye kadar yapılmaya çalışılan milli otomobil örneklerinde olduğu gibi motorun başka bir yerden, stop lambasının başka bir yerden devşirilmesi değil, iç ve dış tüm aksamların %100 yerli üretimolması planlanıyor.
3GEN’in en önemli özelliği hybrid, yani elektrikle çalışan çevreci bir spor otomobil olması. Dünya üzerinde benzer örnekleri var mı bilmiyorum ancak şahsen bu fikri çok beğendim. İç dizayn ile ilgili paylaşılmış herhangi bir görsele rastlamadım ancak dışarıdan bakıldığında akıcı hatların ve özellikle ay yıldız şeklinde düşünülmüş farların çok hoşuma gittiğini söyleyebilirim.
Her yerli girişimde olduğu gibi bu projenin de acımasızca eleştirildiğine, önüne taş konulmaya çalışıldığına şahit oldum. Bazıları milli duyguları sömürmeye çalıştığından falan bahsetmiş. Ben bu tutumu anlamakta güçlük çekiyorum. Sıradan bir vatandaş çıkmış, bir çok kodamanın ticari kaygılar nedeniyle göze almayacağı bir riske girmiş yatırım yapmış ve memleketinin insanlarından destek bekliyor, bundan daha doğal ne olabilir ki?
Yerli otomobil projesi 3GEN hakkında detaylı bilgi almak ve destek olmak için http://www.milligururumuz.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.
yerli-otomobil-3gen-1yerli-otomobil-3gen-2yerli-otomobil-3gen-3yerli-otomobil-3gen-4yerli-otomobil-3gen-5yerli-otomobil-3gen-6


“Milli gururumuz” sloganıyla tanıtılan yerli spor otomobil: 3GEN için “0 yorum” bulunmaktadır.