Pages

Android telefonunuzla bilgisayarınız arasında köprü kuran harika bir uygulama: Airdroid


Android telefonunuzla bilgisayarınız arasında köprü kuran harika bir uygulama: Airdroid
Şahsen herhangi bir işlem için telefonu bilgisayara bağlamak üzere USB kablolarıyla, telefonların Kies gibi özel yazılımlarıyla uğraşmaktan hoşlanmıyorum, daha doğrusu üşeniyorum. Bluetooth konusunda ise anlamsız bir talihsizliğim var. Windows 7 olsun 8 olsun, bütün bilgisayarlarımda Bluetooth özelliği mevcut olmasına rağmen bu teknolojinin nimetlerinden şimdiye kadar adam akıllı faydalanmabilmiş değilim. Sürekli yazılım veya donanım kaynaklı sorunlarla uğraşmaktan bıktığım için artık “La belki bu sefer çalışır” diye denemeye bile tenezzül etmiyorum. Mukadderat dedikleri bu olsa gerek.
Hal vaziyet böyleyken telefonumdaki bir resmi veya dosyayı kolay yoldan bilgisayara aktarmanın çeşitli alternatif yollarını aramaya başladım. Çok geçmeden Airdroid isimli bu mucizevi uygulama ile tanıştım. İşi internet olan bir insan için resmen biçilmiş kaftan. Aynı wireless ağı üzerinden telefonunuza bağlanabiliyor, dosyalarınıza, kişilerinize kolayca erişebiliyor, mesaj alıp gönderebiliyor ve hatta telefonun kamerasını bile uzaktan kontrol edebiliyorsunuz. En güzel tarafı da tüm bu işlemleri yapmak için bilgisayarınıza herhangi bir yazılım yüklemenize gerek olmaması. Evet pc uygulamaları var ancak tüm işlemleri tarayıcı üzerinden yapma lüksüne sahipken yükleyip yüklememek tamamen size kalmış. Ben tarayıcımın adres satırına http://web.airdroid.com yazıp sisteme giriş yaparak kullanmayı tercih ediyorum.
Güvenlik konusunda takıntı derecesinde endişeleri bulunan kimselerdenseniz Airdroid sahip olduğu yetenekler vesilesiyle sizi korkutabilir, cihazınızda bulunan tüm bilgilerin gizliliğini yapımcı amcaların insiyatifine bıraktığınızı düşününce haksız da sayılmazsınız. Öte yandanücretsiz bir uygulama olarak dünya çapında milyonlarca kullanıcı tarafından tercih edilmiş olması ve Google Play’de “Editörün Seçimi” başlığı altında yayınlanıyor olması belki bu endişelerinizden biraz olsun arınmanızı sağlayabilir.
Google Play

Android telefonunuzla bilgisayarınız arasında köprü kuran harika bir uygulama: Airdroid için “0 yorum” bulunmaktadır.