Pages

Nasıl backlink kazanılır?


1-Dofollow bloglara yorum kasmak,
2-Sosyal imleme sitelerine linklerimizi göndermek,
3-PR değeri yüksek forumlara üye olduktan sonra bir kaç konu açıp konuların içine linklerimizi sıkıştırmak,
4-Sitemizi dizinlere göndermek
5-Bloğumuzu blog dizinlerine göndermek.
6-Ecnebilerin "angela&paul" stili dediği, yine PR değeri yüksek olan forumlara üye olduktan sonra profil düzenleme kısmına girip ve Bio (Biography,About) türünden hakkımızda bilgi vermemizin gerektiği yere linklerimizi döşemek.
Bu yöntemlerin nasıl yapılacağını herkesin bildiğini varsayıyorum.Bilmeyen olursa da seve seve açıklarım.
Yöntemleri abartmadan uyguladık,yorum kastık,sosyal imleme sitelerini kullandık,angela&paul sistemini uyguladık,sitemizi dizinlere gönderdik vesaire.Bu işlemlerden sonra yapmamız gereken en önemli şey ping işlemi.
Peki ben nereyi pingletmeliyim,ping işlemi nasıl yapılır?
Hepimiz www.r10.net sitesine üyeyiz ve hepimizin bir profil linki var.Mesela benimki bu.Ben ne yapıyorum,profil linkimi kopyalıyorum ve www.pingomatic.com sitesine giriyorum.Karşıma aşağıdaki görüntü çıkıyor.
1 numaralı alana anahtar kelimlerimi yazıyorum.
2 numaralı alana kopyalamış olduğum forum profil linkimi yazıyorum ve bütün alanların işaretli olduğundan emin olduktan sonra alt tarafta bulunan "Send Ping" butonuna tıklayarak robotları profilime çekiyorum.Robotlar profilimi gezerken Bio kısmına yazmış olduğum linklerimi görüyorlar ve veri bankalarına kaydediyorlar.Sonuç olarak ben hızlı bir şekilde backlink kazanmış oluyorum.
Aynı işlemi yorum kastığımız dofollow bloglar için de uyguluyoruz.Bu defa profil linkimiz yerine yorum kastığımız sayfanın linkini kopyalayarak orayı pingletiyoruz.
Sosyal imleme siteleri içinse kişisel sitemde paylaşmış olduğum şu yazıyı okumanızı tavsiye ederim.
Bu arada;
SiberDesign'ın paylaşmış olduğu şu ve şu listeyi kaçırmamanızı önerim.

Nasıl backlink kazanılır? için “0 yorum” bulunmaktadır.